måndag 6 september 2010

Full rulle


Dagen har gått i ett huj! Men trots stress på jobbet lyckades jag behålla lugnet, kanske är det tack vare att jag efter semestern har lyckats hålla kvar min vana att äta gröt på morgonen hemma och inte ta med mackor och äta på pendeltåget eller framför datorn på jobbet under stress. Jag samlar energi och lugn när jag får äta hemma i mitt eget kök. En medhavd "Solrosbulle" med Edamerost åts till förmiddagsfikat, till lunch kyckling och couscous i samband med ett lunchföredrag på jobbet (bjudmat), ytterligare en medhavd "Solrosbulle" med "Helstekt oxfilé" som pålägg som tidig middag på jobbet och efter yogaträningen ett lätt mål bestående av yoghurt och "Rosenmusli". Se där....en stressig dag men ändå har jag lyckats äta hälsosam mat tack vare lite planering och förberedelser. Se tidigare inlägg för receptkällor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar