lördag 24 juli 2010

En halv nässelpaj


Efter uppvärmingslöpning körde jag en timme pump och sedan tog jag raka vägen till mina föräldrars hus. Det är en bit att åka med tåg så jag hade packat rejält med mat både för återhämtningsmål men också lunch (mina föräldrar är inte hemma...annars hade jag inte behövt ta med lunch). Oftast äter jag smörgås med något proteinrikt pålägg direkt efter träningen men nu har jag lagat så mycket "Nässelpaj" (se tidigare inlägg för receptkälla) att jag kunde unna mig ett riktigt lyxigt efter-träningsmål. En stor bit åts på pendeltåget (den håller ihop bra när den är kall, går utmärkt att hålla i handen och äta) och resten åts tillsammans med en burk matjessill till lunch. Totalt sett var det knappt en halv paj jag åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar