tisdag 13 juli 2010

Kanelbulle


På tisdagar kör jag ofta konditionsträning i gymmet, först 30 min på konditionsmaskiner i gymmet och sedan 1 timme SATS Core Puls. Bestämde mig för att köra samma sak idag trots värmen. Jösses vad bra det gick. Beror det på att passet var lättare? (koreografin var bytt?) Eller beror det på att jag inte tränat på ett par dagar eftersom jag jobbat så mycket? Hjärnan har arbetat men kroppen vilat...Hur som helst var det intressant att notera hur olika kroppen kan kännas beroende på vad man tränat/ inte tränat. I vilket fall som helst så smällde jag i mig en stor kanelbulle efteråt....fullt med snabba kolhydrater! Bullen kommer från Stinas hembageri (eller så heter det bara Stinas bageri). Det ligger på Frejgatan, granne med min frisör. När jag var och klippte mig senast så hade min frisör fått massa godsaker från bageriet eftersom det skulle sommarstänga några veckor. Min frisör kunde omöjligt sätta i sig allt själv så hon delade ut till sina kunder istället. Jag fick 3 st. Nu har jag 2 kvar. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar