torsdag 8 juli 2010

Upprepning


Frukosten identisk med gårdagens, fikat identiskt med gårdagens (några bitar mörk choklad). Visserligen är båda målen goda men lite enahanda, ätit exakt likadan frukost och fika hela veckan. Mellanmål och middag innan yogan blev skivor av "Norskt havregrynsbröd" med "Pesto med ramslök" och "Rimmad lax" som pålägg. Även det har jag ätit förut i veckan, i tisdags innan och efter yogan. Längtar till semestern då jag har tid att bläddra i mina receptbroschyrer, kanske laga mer komplicerad mat och dessutom går det då åt mer mat eftersom jag då också äter lunch hemma. Imorgon blir nog sista frukosten med "Norskt havregrynsbröd" på ett tag, snart är limpan slut. Se tidigare inlägg för receptkällor.

2 kommentarer:

  1. Alltid detta norska havregrynsbröd, gör mej nästan nyfiken att prova det! Själv är jag myyycket hungrig, precis hemkommen från jobb, min provensaliska makrill är snart klar!

    Tanti saluti!

    SvaraRadera
  2. Men nu är snart havregrynsbrödet slut. jag gjorde en stor laddning när jag väl var igång och bakade! Makrill....mums!!(Och fullt med bra protein och nyttiga fetter)

    SvaraRadera