tisdag 22 juni 2010

Äntligen mätt


Trots mellanmål bestående av en skiva "Långpannebröd" med tjocka ostskivor innan dagens Sats Core Puls och 30 min kondition på maskiner i gymmet var jag hungrig under hela passet. Hungern stillades något av 2 skivor "Långpannebröd" med ekologisk gruyère-ost och "Hirams svarta vinbärsmarmelad" jag inmundigade direkt efteråt men var inte helt stillad förrän efter en rejäl middag. Jag åt makaroner med en halv sats "Kyckling med fläder" (rätten är egentligen avsedd för 4 personer). Se tidigare inlägg för receptkällor. Avslutar nu dagen med att dricka te bryggt på salviablad jag plockat själv, sötat med honung. Äntligen mätt! Lustigt hur hungern varierar!

2 kommentarer:

  1. Snälla du var är receptet på långpannebröd?

    SvaraRadera
  2. Sorry! Ser idag att jag missat din kommentar! Receptet finns i ett inlägg från 16/4. Lyck atill med baket!

    SvaraRadera