torsdag 4 februari 2010

Sista kursdagen


Idag var lunchen bättre på kursen; kycklingfilé och potatis (potatisen var dock rullad i någon fet kryddblandning - smör m örtkryddor?). Förmiddagsfikat och eftermiddagsfikat var identiska med gårdagens. Tack och lov var det sista kursdagen. Avslutade dagen med 40 min konditionsträning och sedan styrkepasset "Shape" på SATS. På vägen hem åt jag 2 rejäla mackor med köttpålägg (egen marinerad fläskytterfilé som jag skär i tunna skivor, bättre än att köpa färdigskivad skinka eller liknande som ofta är fylld med vatten och massa tillsatser som inte är kött och dessutom har ett mycket högt kilopris). Till middag blev det en rejäl portion pasta med tonfisk (se recept i ett tidigare inlägg)och jag avslutade med en kopp te bryggt på hallon- och blåbärsblad (på bilden syns torkade blåbärsblad). Efter att ha inmundigat allt detta hälsosamma känner jag mig nu någotsånär återställd efter de senaste dagarnas sunkmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar