söndag 2 maj 2010

Dill


Nu vet jag vad jag skall göra av den överblivna dillen! Jag kommer inte hinna äta middag hemma imorgon, måste ta med mig mackor och äta på pendeltåget på vägen från jobbet. Detta för att jag skall hinna träna i gymmet. Skall på kurs onsdag-fredag vilket innebär 0 träning och antagligen sämre kosthållning. För att jag skall kunna sitta still i 3 dagar utan träning gäller det att träna så mycket som möjligt innan. Har planerat att köra pass både måndag och tisdag kväll men tyvärr kommer jag inte komma ifrån jobbet förrän vid 18-tiden imorgon. Jag förbereder nu "dill-mackor" att ta med - det är 2 stora skivor "Långpannebröd" (se tidigare inlägg för receptkälla) med 2 ägg, kaviar och massor av dill. Jag har även förberett ytterligare 2 likadana smörgåsar att inmundiga direkt efter träningen. Skall köra tung styrketräning så då behövs protein - ägg blir perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar