tisdag 11 maj 2010

Och igen


Nu har jag ätit "Rimmad lax" och "Pesto med ramslök" för 6:e måltiden men nu är det slut. Även om det var 6:e gången smakade det mycket bra efter kvällens träningspass. Körde 30 min på konditionsmaskiner och sedan 1 timmes SATS Core Puls. Kände mig stark, måste vara förra veckans stillasittande som gör att jag har så mycket ork! På väg hem åt jag 2 skivor "Långpannelimpa" med "Pesto med ramslök" och en kycklinglårfilé som pålägg.
Det har verkligen blivit mycket ramslöksätande sista dagarna. Förutom att den smakar jättegott anses den vara renande för mage, tarm och blod. Kanske är det därför som jag tycker att jag så snabbt återfått orken efter allt stillaittande förra veckan. När jag kom hem i fredags kväll kände jag mig övervätskad, övernärd och svullen, men det känns redan som om det har försvunnit. Receptkällor till alla ovanstående rätter finns i äldre inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar