lördag 8 maj 2010

Härligt


Jösses vad härligt att svettas i gymmet! Vilken kraft jag hade! Kände mig pigg och stark! Orkade mycket mer än i vanliga fall! Körde 40 min kondition på crosstrainer, 1 timmes pump och sedan ett halvt aerobicspass (lämnade salen efter halva, hängde inte med). Tre dagars vila har uppenbarligen varit välgörande för orken. Kanske är det inte bara av ondo att sitta still och äta i 3 dagar? På väg hem åt jag upp andra hälften av risgrynsgröten jag lagade i tisdags. Lite omständigt att äta på tunnelbanan ur en yoghurtburk men egentligen perfekt efter träning. Risgrynsgröt innehåller ffa snabba kolhydrater, något som behövs efter hård träning. Jag åt den kall, det blir ungefär som risifrutti men betydligt billigare och man slipper onödiga tillsatser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar