torsdag 22 april 2010

Äcklig middag


Trots den katastrofala lunchen körde jag den planerade träningen i gymmet: 45 min spinning och 20 min rodd. Tack och lov hade jag laddat med 2 skivor "Långpannelimpa" (se tidigare inlägg för receptkälla) med ost och gurka innan annars hade jag aldrig orkat. Efteråt smakade det mycket bra med ytterligare 2 skivor bröd men denna gång med söt marmelad istället för ost som pålägg (choklad- och fikonmarmelad från Valåhöjden). Därefter var det middagsdags. Åt "Marinerad hjortstek" med såsen som jag bloggat om tidigare. Hjortsteken smakade OK men såsen var äcklig även idag. Den är oätlig, hällde ut den i vasken. Tack och lov hade jag goda "Syltade rönnbär" att äta till istället för sås (se tidigare inlägg för receptkälla).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar