söndag 18 april 2010

Joggingtur


Skönt med en tur i friska luften, blev lugn jogging. Efteråt var min seghet som bortblåst. Åt ett lätt mål efteråt bestående av 2 skivor "Långpannelimpa" med det sista av min "Hemlagade färskost" direkt efter joggningen. Någon timme senare var det lunchdags och då var jag rejält hungrig. Ofta när jag har sprungit så blir jag inte hungrig förrän ca 1 timme efteråt men då vrålhungrig. Undra om tarmarna skakar runt för mycket när man springer så de måste återhämta sig en stund efteråt innan de orkar emot mer föda? Det blev samma lunch som igår; "Pasta med svarta bönor, pesto och avokado". Portionen idag var dock större (åt ingen choklad till efterrätt). Bilden visar gårdagens portion. Receptkällor till alla ovanstående maträtter finns i tidigare blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar