söndag 18 april 2010

Dagen efter


Härligt att bli bjuden på middag igår men idag får jag betala...blir alltid lite seg dagen efter att jag druckit alkohol trots att jag dricker med måtta. Igår blev det 1,5 glas champagne och 1 glas (stort) rödvin men jag känner ändå av det. Maten var superb. Pilgrimsmussla och avokadococktail till förrätt; oxfilé med potatisbakelse, sparris och sås med lingon och portvinsgelé till huvudrätt; vit chokladtårta med hallonsås till efterrätt.
Brukar ta det försiktigt med fysisk träning dagen efter alkoholintag men jag känner ändå för att röra på mig. Laddar nu som vanligt med frukost, blir samma som igår; grahamsgröt med jordnötter, russin , kanel och mjölk. skall sedan ta mig ut iklädd joggingkläder, får se om jag springer, kanske blir det en rask promenad istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar