torsdag 15 april 2010

Förberedelser


Efter frukosten förberedde jag mellanmål att ta med i väskan och äta efter dagens gym-träning. På bilden syns hur jag förbereder en "Russinbuse" (se tidigare blogginlägg för receptkälla) jag delat på mitten för att fylla med fetaost och spenat. Tog med 2 st sådana. Körde styrkeintervaller med högt tempo varvat med konditionsintervaller. Försökte mig även på ett aerobics-pass. På 90-talet körde jag jämt aerobics men sen tyckte jag koreografierna blev alltför avanvcerade så det var svårt att hänga med och då blir ju träningseffekten mindre. Eftersom jag är ledig denna vecka och har mer tid att lägga på träning tänkte jag försöka mig på ett pass men efter ca 30 min lämnade jag lokalen, det var omöjligt för mig att hänga med. I början gick det hyfsat men sedan blev det för mycket snurrar och konstiga dubbelsteg. Jag fortsatte med min egen träning i gymmet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar