lördag 7 augusti 2010

Löpning


Efter frukosten bar det ut på en löprunda. Det var länge sedan jag sprang så snabbt! Antagligen var jag rejält utsövd och välnärd efter gårdagens stora matintag. Säkerligen spelar det också roll att jag åt bra mat trots att jag åt mycket, ingen mat med onödiga tillsatser eller näringsfattig mat. Efter rundan smakade det gott med 2 tjocka skivor "Ljus kavring", resterna av den ekologiska osten och "Fläder-citronmarmelad". Någon timme senare åt jag lunch- "Kryddig laxsoppa med kokosmjölk" och 2 till tjocka skivor "Ljus kavring" men denna gång bara med grösnaker på. Soppan är så stark att man behöver något svalkande till, stark ost skulle inte passa men milt bröd med vattenrika grönsaker blev perfekt! Se tidigare inlägg för receptkällor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar