måndag 22 mars 2010

Frukost nummer 2


Enormt trött, jobbat natt. Hade med mig 2 smörgåsar av det danska rågbrödet med ett kokt ägg per smörgås som jag åt som tidig frukost på jobbet. Efter avslutat jobb bar det direkt av till yogastudion för ett pass. Väl hemma stupade jag i säng, kunde bara sova en knapp timme. Sedan blev jag väckt av en rivande hunger. Har nu ätit frukost nummer 2. Det blev favoritfrukosten; rågmjölsgröt, blåbärssylt, mjölk och paranötter. Var mera hungrig efter att ha ätit allt detta (i vanliga fall står jag mig åtminstone några timmar på denna frukost) och åt därför upp resten av den halva kesellaburken jag hade kvar från igår och toppade med ännu mera blåbärssylt. Avslutar nu det hela med en kopp varm och söt hemlagad fläderbärssaft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar