måndag 15 mars 2010

Stressig måndag


Lediga veckan är till ända. Visste redan igår kväll att jag måste försöka åka tidigt till jobbet. Det kommer bli en stressig tid framöver och då är det viktigt att inte slarva med maten, då är det som viktigast att äta hälsosamt för att orka så mycket som möjligt. För att komma iväg så fort som möjligt så förberedde jag frukosten hemma igår kväll men tog med och käkade på jobbet. Det jag tog med mig var 3 dl filmjölk + en stor portion musli (krispig musli, för receptkälla se tidigare blogginlägg). Några timmar senare åt jag 2 medhavda smörgåsar bestående av en tjock skiva ost (jag skär alltid osten med kniv för att få tillräckligt tjocka bitar) lagd på en skiva danskt rågbröd (för receptkälla se tidigare blogginlägg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar